sobota, 2 marca 2013

# 8 Harry cz 3

To co zobaczyłaś przyprawiło Cię o zawrót głowy.Harry cię zdradza ?! I dowiadujesz się to w takim momencie ?! Akurat kiedy myślałaś ,że będziecie szczęśliwą rodziną , wszystko runęło jak domek z kart.
Co robić ? -tak myśl krążyła Ci po głowie.
Uciekłaś jak najszybciej.Harry Cię nie zauważył .Nie masz już po co żyć .Czym prędzej poszłaś do pokoju.Byłaś sama .Szybko wyciągłaś kartkę i napisałaś :

Drodzy przyjaciele !
Jeśli to czytacie wiedźcie ,że nas już nie ma.
Nas...
Danielle na pewno wam wytłumaczy.
Ja nie potrafiłabym ...
Przepraszam ,że wymiękłam,ale nie mam już po co żyć.
Chciałabym wyrazić jak was kocham ,ale jest to nie możliwe.
Zayn - życzę Ci szczęścia z Perrie .Ona jest wspaniała !
Niall- życzę Ci,żebyś znalazł tą jedyną, którą pokochasz bezwarunkowo.
Liam- Tobię chciałabym napisać ,że masz wspaniały gust.Danielle jest niesamowita!Życzę wam szczęścia w trójkę.
Louis-życzę Ci ,żeby ułożyło Ci się z Eleneor.
Danielle-nie umiem wyrazić tego na kartce ,żeby napisać Ci jak Cię kocham.Jesteś i będzieszz dla mnie najważniejszą osobą w życiu.Życzę Ci wszystkiego co najlepsze !
Został mi Harry ...
Nie mam pojęcia co Ci napisać...Żyj z myślą ,że przez Ciebie to wszystko się zdarzyło .Ale nie martw się - jestem osobą co łatwo wybacza więc kiedyś gdy spotkamy się w niebie , wybaczę Ci .

Będę patrzeć na was z nieba ! Nie płaczcie za mną.Będę w tym lepszym świecie .

Na zawsze wasza.

[T.I]


Popłakałaś się czytając to co napisałaś.Zostawiłaś list w widocznym miejscu.Pojechałaś na most.
Pogłaskałaś brzych i szepnęłaś :
-Przepraszam Cię.Wiem ,że chcesz żyć ale uwież mi tam nam będzie lepiej.

I skoczyłaś.







                                                                                                                     Kasia

Przepraszam ,ale nie mam wprawy w imaginach tego typu.
Mam nadzieję ,że nie jest to takie złe.

Do następnego !


1 komentarz: