poniedziałek, 4 marca 2013

# 10 Niall

Zmęczona po treningu wracasz do domu.Jedyne czego potrzebujesz to bliskość twojego ukochanego blondynka.Przekręcasz zamek w drzwiach.Pierwsze co rzuca Ci się w oczy to porozrzucane ciuch.Poznajesz ubrania Nialla , ale to nie wszystko...Leżą tu ciuchy jeszcze jakiejś kobiety.Załamana wchodzisz do góry w kierunku waszej sypialni.Wchodzisz i nie możesz uwieżyć w to co widzisz.Niall leży w łóżku z jakąś dziewczyną.

-Co ty wyprawiasz ?! - krzyczysz z płaczem.
On zrywa się na równe nogi.
-[T.I] to nie tak jak myślisz !
-Co nie tak jak myślisz ?! Przeleciałaś jakąś laskę za moimi plecami i masz czelność mówić mi takie pierdoły ?!
-Kto to jest  ? - dziewczyna również wstaje.
-Widzę ,że to tak wyrywasz dupy ! Jestem jego dziewczyną , przepraszam byłą dziewczyną -powiedziałaś z naciskiem na "byłą".
Dziewczyna wyraźnie zbladła,szybko ubrała się, spoliczkowała blondyna i poszła.
Nie dziwię się jej.Z chęcią zrobiłabym to samo .
-Nienawidzę Cię !-wykrzyczałaś mu to prostu w twarz.
-Proszę wybacz mi,to stało się tylko raz .Pomyśl o nas.-mówi zapłakany.
-Niall nie ma już nas!Wszystko przepadło !

Wybiegłaś z domu.Usłyszałaś jeszcze zdesperowane wołanie Nialla.Pobiegłaś do Danielle.Tylko jej mogłaś ufać Zapłakana pukasz . Otwiera Ci.

-[T.I.] co się stało ?!
-On mnie zdradził !
-Nie wierzę Niall ?!
-Tak wyobraź sobie ,że Niall !
Siadacie na kanapie.Dołącza się do was Liam i wszystko im opowiadasz.Na koniec Dan Cię przytula .
-Nie przejmuj się to dupek !
-Ale ja go kochałam , ufałam mu !
-[T.I] zapomnij o nim ...
-Mogę u was przenocować ?
-Jasne.

Idziesz do pokoju i zasypiasz.

Budzisz się rano , zjadasz śniadanie.Musisz wrócić tam i zabrać swoje rzeczy.Już wszystko postanowione . Nie widzisz szans .

Idziesz do domu .Otwierasz drzwi.Niall już obudzony , mówi coś do Cb , przeprasza ,ale go nie słuchasz.

-Przyszłam tu tylko po rzeczy.To koniec ...

Idziesz w kierunku sypialni i zaczynasz się pakować . Nie jest to łatwe , bo Irlandczyk co chwilę wyrywa Ci coś z rąk.

Po około 2 godzinach byłaś już gotowa.Postanowiłaś ,że poszukasz jakiegoś mieszkania do wynajmu.
Idziesz w stronę wyjścia ,gdy nagle Horan łapie Cię za rękę.

-Proszę nie odchodź.Wybacz mi .
-Niall już postanowiłam.Jako związek nawaliliśmy , ale zostaje nam przyjaźń.Kto wie może ta dziewczyna to ta jedyna ? Zaczniemy nowe życie , wszystko się ułoży.
Przytulasz go mocno i pytasz :
-To co przyjaźń ?
Niall niechętnie , ale odpowiada :
-Najlepsza ?
-Najlepsza !
Przytula Cię jeszcze mocniej.




Po tym incydencie minęło pół roku.Wiele się zmieniło.Znalazłaś chłopaka z którym jesteś szczęśliwa .Z Niallem i One Direction nadal utrzymujesz kontakty.Bo przyjaźń jest najważniejsza .





                                                                                                                  Kasia


Chciałybyśmy wam serdecznie podziękować za 1000 wejść i prosić o komentarze.To wiele dla nas znaczy i daje nam "powera" na następne posty ! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz