niedziela, 10 marca 2013

#12 Louis

Zwlekłaś się z łóżka jak codzień.Spojarzałaś na bok.Louis jeszcze słodko spał.Ubrałaś się , pomalowałaś,zjadłaś śniadanie i ruszyłaś do pracy.

Dzień w pracy mijał w miarę szybko.
Nagle ktoś zapukał do twojego gabinetu.
-Dzień dobry pani [T.I] [T.N] ?
-Tak.
-Mam to pani wręczyć .
Mężczyzna dał Ci misia.Przeczytałaś doręczony do niego liścik :
"Miś dla mojego misia od twojego misia."
Zaśmiałaś się w myślach .
Pomyślałaś chwilę z jakiej to okazji.Po chwili Cię natknęło. Przecież dziś jest wasza 3 rocznica !
Całkiem wyleciało Ci to z głowy przez twoją pracę ...

Reszta dnia w pracy minęła ci bardzo szybko.

Po pracy udałaś się do Centrum Handlowego kupić coś Louisowi.
Szukałaś około godzinę ,aż w końcu kupiłaś mu zegarek .

Udałaś się do domu .Od razu po wejściu rzucił Ci się w oczy przygotowana kolacja i uśmiech Louisa.
Od razu rzuciłaś mu się w ramiona i wręczyłaś prezent .Ten pocałował Cię i szepnął :
-Dziękuję.

Lou odsunął Ci krzesło.Usiadłaś i degustowaliście kolację.Po skończonej "uczcie", już chciałaś mu podziękować ,lecz ten powiedział :

-To jeszcze nie wszystko.

Ukląkł przed Tobą i zaczął:
-Ten 3 lata spędzone z Tobą , byly najlepsze w moim życiu.Nie mogę już czekać , bo boję się ,że Ciebie stracę.Więc czy ty [T.I] [T.N] uczynisz mnie najszczęśliwszym człowiekiem na Ziemi i wyjdziesz za mnie ?

Trzęsłaś się , z oczu poleciały Ci łzy i jedyne co mogłaś powiedzieć to tak.
Louis włożył Ci pierścionek . Pocałowałaś go namiętnie , co przerodziło się w dalszą "działalność".
Resztę wieczoru spędziliście w sypialni , w wiadomych celach .


                                                                                                          Kasia









Przepraszam ,że nie pisałam , ale szkoła i obowiązki i po prostu nie było czasu :c

Mam nadzieję ,że nie jest taki zły , choć ja uważam ,że imagin beznadziejny :(


Do następnego !

3 komentarze:

  1. Świetny , nie wiem czemu uważasz że beznadziejny ... Zaraz dodaje sie do Obserwatorów bo warto . zapraszam do mnie http://summerlove1do.blogspot.com/ dopiero zaczynam

    OdpowiedzUsuń
  2. Dajny, ale za szybko minęło to :<
    http://andletmekissyou00.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Trochę za krótki ale fajny zapraszam do mnie na www.madlajnqwe.e-blogi.pl też dopiero zaczynam ale mam nadzieje na podzielenie się opinoa w komentarzach z góry dziękuję =P <3<3<3

    OdpowiedzUsuń