wtorek, 19 marca 2013

#15 Niall cz.2

Mija tydzień od podpisania umowy.Dziś Harry postanawia Cię przedstawić chłopcom.
Postanawiasz w spokoju zjeść śniadanie i obejrzeć poranny program.Po odpoczynku przygotowujesz się ,żeby wypaść jak najlepiej.Ubierasz się w sukienkę , do tego czarne szpilki i lekki makijaż.Włosy zostawiasz rozpuszczone .Jesteś gotowa na spotkanie.Harry postanowił ,że pod Ciebie podjedzie.
Czekasz chwilę i widzisz samochód loczka na podjeździe.Czym prędzej pędzisz do niego.
Jedziecie w ciszy.Nagle Harry przerywa milczenie:
-[T.I] przepraszam ,że Cię w to wrobiłem , ale mogę liczyć tylko na Ciebie...
-Nie przejmuj się , poudaję chwilę i wszystko wróci do normy
-Dziękuję.
Prawie dojeżdżacie :
-Wierzę w twoje zdolności aktorskie.
Wysiadacie.Harry łapie Cię za rękę ,żeby być bardziej wiarygodnym.
Pukacie , a drzwi otwiera wam mulat.
-Oooooo Harry ze swoją dziewczyną przylazł.
Uśmiechasz się i wchodzisz do środka.
-Cześć jestem Zayn.
-[T.I]
Harry ciągnie Cię do salonu.
-Pozwól ,że nas przedstawię.Więc ja jestem Louis ten zabawny.Zayna już poznałaś on jest tym próżnym,to jest Liam ten opiekuńczy,a ten co je to Niall ten wiecznie głodny.Harry jest flirciarzem ,ale przecież już to wiesz , bo Cię uwiódł-chłopak wyraźnie posmutniał.
-Cześć , jestem [T.I]. Fachowe przedstawienie Louis-uśmiechasz się.
-Więc co robimy ? -pyta Liam.
-Może film ? -proponuje Niall.
-To jest pomysł .Co oglądamy horror czy komedia ?
-HORROR !
-Lepiej komedię -mówisz niepewnie.
-Nie martw się kochanie ,zawsze możesz mnie przytulić-mówi Harry , a ty czujesz się trochę nieswojo , lecz uśmiechasz się .
Siadacie na kanapie.Tobie przypada ten zaszczyt siedzenia obok Hazzy i Nialla.
Decydujecie się na "Saw" i rozpoczynacie seans.Nie oglądasz zbytnio filmu , ponieważ rozmawiasz z Niallem. Rozmowa wam się klei i macie wiele wspólnych tematów. Cholera !Czy ty się właśnie zakochałaś ?.Hazza łapie Cię w tali i przytula do Cb.No tak zapomniałaś...Umowa.

Po seansie wracasz do domu i rozmyślasz nad tą umową.Po woli żałujesz ,że się w to wpakowałaś...


                                                                                                                      Kasia


Kolejny part z Niallem.
Mam do was prośbę.
Wspólnie z Natalią znajdujemy czas by pisać tu posty , więc proszę uszanujcie naszą pracę i zostawcie jeden głupi komentarz.
Proszę was również o dodanie się to obserwatorów.To jedno kliknięcie , a daje nam znak ,że ktoś szanuje naszą pracę...

4 komentarze:

  1. Świetne :D czekam na next'a <3
    @miluskaa11

    OdpowiedzUsuń
  2. Obserwuję i czekam na następną część bo ten imagin mnie wciągnął ♥ Jak dodasz następną część tego imagina napiszesz do mnie na tt? @SwagMasta691D

    OdpowiedzUsuń
  3. super imagin ale troche mnie jedno dziwi : że ona jest najlepszą przyjaciółką Harrego i co reszta chłopaków z 1D jej wcześniej nie znało? przecież Harry musiał się z nią spotykać bo byli przyjaciółmi itp .

    OdpowiedzUsuń
  4. super imagin ale troche mnie jedno dziwi : że ona jest najlepszą przyjaciółką Harrego i co reszta chłopaków z 1D jej wcześniej nie znało? przecież Harry musiał się z nią spotykać bo byli przyjaciółmi itp .

    OdpowiedzUsuń