niedziela, 17 marca 2013

#14 Niall cz.1

Siedzisz w spokoju w domu , gdy nagle dostajesz SMS-a od Harrego.Harry to twój najlepszy przyjaciel.Treść Sms-a :
-Hej.Wpadniesz do mojego domu ? Potrzebuję twojej pomocy. x
Po co Harry miałby potrzebować twojej pomocy ? Odpisujesz :
-Jasne.Będę za około godzinkę . xoxo

Niechętnie przerywasz oglądanie swojego ulubionego serialu,lecz czego nie robi się dla przyjaciół ?
Ubierasz czarną bokserkę , krótkie spodenki i czarne conversy.Włosy związujesz w kłosa i jesteś gotowa do wyjścia.Postanawiasz się przejść,ponieważ jest bardzo ładna pogoda , a do Harrego nie masz daleko.

Po około 20 min.docierasz na miejsce.
Pukasz . Otwiera Ci rozpromieniony Harry . Przytulasz go.
-Wejdź-Harry przepuszcza Cię w drzwiach.
Spoglądasz i zauważasz ,ze w salonie jest również Paul.
-Usiądź -rozkazuje Ci Harry.
-Mam się bać ?-mówisz z uśmiechem.
-Myślę ,że nie - Harry odpowiada Ci również z uśmiechem.
-Więc [T.I] jesteś najlepszą przyjaciółką Harrego prawda?-Paul zaczyna.
-No tak , znaczy się tak myślę-puszczasz oczko do lokowatego.
-Więc potrzebujemy twojej pomocy.
-To znaczy ?
-Nie wiem czy wiesz , ale ostatnio mamy wielkie problemy z "Larrym". Potrzebujemy Cię ,żebyś była "brodą" Harrego.
-Emmm ?
-To znaczy ,że proszę Cię ,żebyś udawała jego dziewczynę .
-Co ?!
-Proszę ,zrób to dla mnie.Tylko ty możesz mi pomóc-Harry błagalnie przed Tobą klękł.
-Ale na ile ?
-No nie wiem z około 4 miesiące ?
-Harry...Ja nie mogę.Wiesz,że Cię kocham ,lecz nie mogę tego zrobić.
-Proszę -Harry zrobił oczy kota ze Shreku .
-Dobrze , ale robię to tylko dla Harrego jasne ?
-Jasne . Podpisz tu .-Paul wyjmuje Ci jakieś papiery.
-Po co mam to podpisywać ?!
-Musimy mieć pewność ,że nas nie wystawisz.
Niechętnie uczyniasz to.
-Dziękuję , jesteś kochana ! -Harry całuje Cię w policzek.
-Ale jest jedno ale -wtrąca się Paul.
-Jakie ?
-Reszta chłopców nic o tym nie wie . Na razie pozostanie to tajemnicą jasne ? Powiemy im w swoim czasie.
-Niech będzie.Ale postanawiam warunek.Jak najmniejsza ilość pocałunków z Hazzą .
-Co ? -Harry posmutniał.-Aż taki jestem zły ?
-Głupek-zaczęłaś się śmiać i rzuciłaś w niego poduszką.

                                                                          C.D.N

                                                                                                                   Kasia


                                                                                                               
      

Postanowiłam zrobić kilku częściowego z Niallem.Na początku miał być on z Liamem , ale doszłam do wniosku ,że blondynek będzie bardziej tu pasować:)
W 1 cz.nie ma Nialla , ale w następnej na pewno się zjawi.
Jeszcze nie wiem na ile cz.go napiszę , ale myślę ,że 3 starczą :)

Czytasz=Komentujesz.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz