wtorek, 19 lutego 2013

Krótkie imaginy :

Pierwszy post będzie o krótkich imaginach :

-Liam denerwuje się przed wyjściem na scenę. Ty: Dasz radę, jestem tu przy tobie. Liam: Dziękuję, kocham Cię.

-Zayn:Mamy problem.
 Ty:Jaki ?
 Zayn:Twoje nazwisko.
 Ty:Co ci się w nim nie podoba ?
 Zayn:Zmienimy je na Malik.

Louis: Kocham marchewki. Ty: Wiem. Louis: Kocham Harrego. Ty: Wiem. Louis: Kocham Cię. Ty: Wi.. co?

Ty: Jestem brzydka. Zayn: Jestem w ciąży Ty: Co ?! Zayn: Mówimy przecież o rzeczach niemożliwych.

 Ty: Lodówka jest pusta! *Niall wbiega do kuchni*: CO?! Ty: Żartuję.

 Harry daje ci naszyjnik FOREVER .On ma napis TOGETHER.

Jesteś na romantycznej kolacji z Zaynem.Nagle on klęka przed tobą i pyta:
-Wyjdziesz za mnie ?


Niall bierze Cię na scenę i przedstawia Cię jako dziewczynę ♥


                                                                                                                         Kasia
Mam prośbę :
Piszcie komentarze pod spodem.Wyraźcie swoją opinię.Może to być tylko zwykłe "fajne" lub"głupie" , ale chciałybyśmy poznać wasza opinię.

                                                                                                                 

4 komentarze: