poniedziałek, 19 sierpnia 2013

Nowy blog Natalii

Cześć.

Przepraszam was bardzo, że nie dodawałyśmy imaginów.

Piszę tego posta, ponieważ chcę powiedzieć, że mam nowego bloga:

i-loove-one-direction.blogspot.com

Ponieważ ostatnio na tym blogu zapomniałam hasła. Długo się męczyłam, żeby zgadnąć jakie miałam, ale nie miałam na to więcej sił, więc stworzyłam nowy blog.

Jest tam kilka imaginów, mam nadzieję, że wejdziecie, skomentujecie i zaobserwujecie.

Bardzo się staram, żeby tam dodawać imaginy, nie są one takie regularne, ale są.

Widziałam, że coraz mniej osób wchodzi na tamtego bloga, więc postanowiłam, że jakoś spróbuję odgadnąć te hasło i udało się.

Zastanawiam się czy tu pisać, ale jednak będę tam.

Więc do zobaczenia na tamtym blogu.

Pamiętajcie, komentujcie i obserwujcie.

To dla mnie bardzo ważne. <3

                                                                    Natalia


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz